Ny bestyrelse i Kalaallit Arsaattartut Kattuffiat

KAK vil hermed meddele at Lisa Lind Jensen fra Nuuk blev valgt som næstformand, og som meddelt tidligere er Finn Meinel den nye formand og skal nu stå for spidsen af Kalaallit Arsaattartut Kattuffiat. Finn var næstformand i den forrige bestyrelse dermed har et godt indblik i forbundet. Kalaallit Arsaattartut Kattuffiat har d. 24. november konstitueret sin ny siddende bestyrelse.

Bestyrelsesmedlemmerne er henholdsvis Hans Frederik Olsen fra Sisimiut, Loke Svane fra Nuuk, Julie Karlsen fra Upernavik, Benjamin Kielsen fra Narsaq og Oluf Olrik fra Qeqertarsuaq. Den nye bestyrelse ser frem til arbejdet og den videre proces med udviklingen af futsal og fodbolden i Grønland.

Turneringsudvalg i KAK

Tidligere formand i KAK John Thorsen skal fortsat være en del af KAK efter han er blevet indstillet af bestyrelsen i KAK for medlemskab af turneringsudvalget. John har sagt ja til opfordringen, dermed er turneringsudvalget besat af John Thorsen fra Nuuk, Loke Svane fra Nuuk og Julie Karlsen fra Upernavik.

KAK har turneringsdage over 100 dage om året, derfor kan man tillade sig og sige at turneringsudvalget i KAK har nok at se til, KAK har netop turneringer både i Futsal og udendørs fodbold. Arbejdet i turneringsudvalget foregår i samarbejde med KAK´s administration og i dialog med medlemsklubberne.

Kontakt Os / Attavigisigut

Vi er ikke tilgængelig lige nu. Men du kan sende os en e-mail, og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. Massakkut pissarsiarisinnaanngikkutsigut e-mailerpigisinnaavatsigut, uterfigissavatsigit piaarnerpaamik.

Kan ikke læses? Skift tekst. captcha txt